.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طرح تفکیک زباله از مبداء در ساری

شهرداری ساری در جلسه هفتگی سازمان پسماند شهرداری با اشاره به نزدیک بودن روز جهانی محیط زیست اظهار داشت: در سال همت مضاعف و کار مضاعف باید طرحهای زیست محیطی را با همکاری دستگاههای اجرایی عملیاتی کنیم .
به گزارش شمال نيوز، شهردار ساری گفت : یکی از وظایف مهم شهرداری ،خدمات رسانی به شهروندان در حوزه خدمات شهری است . مهندس سید علی حجازی با تأکید بر اهمیت زمانبندی جمع زباله زباله گفت : با توجه به گرمای هوا مشکلات ناشی از انباشتگی زباله ها و بیماری حاصل از آن قرار دادن زباله ها رأس ساعت مقرر در جلوی درب منازل توسط شهروندان ما را در خدمات رسانی بهتر به شهروندان یاری می دهد .
مهندس حجازی افزود: باید زباله های تر از خشک جدا کنیم و به کودکان خود نیز آموزش دهیم تا زباله های کمتری تولید کرده و از مواد بهینه استفاده کنند .
شهردار ساری ادامه داد : در حفظ و پاکیزگی محیط زیست شهری بکوشیم و فکر ، روح ، زمین ، آب و هوای سالم داشته باشیم .
در ادامه مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری ساری مهندس سید محمد رضا گرامیان به تشریح طرح پرداخت و گفت : در ابتدای طرح 30 آموزشگر با اعزام و مراجعه به درب منازل شهروندان قبل از شروع طرح به دادن آموزش و بالا بردن سطح دانش و آگاهی شهروندان پرداختند .
وی افزود :شهر ساری در این طرح به چهار منطقه تقسیم شده که از خیابانهای بعثت و نهضت و کوچه های اطراف آن آغاز و طبق برنامه های پیش بینی شده در خیابانها و محلات دیگر در حال انجام است . وی در ادامه گفت : 5دستگاه وانت و 50 دستگاه گاری مخصوص حمل پسماند ضایعات خشک و20دستگاه موتور مخصوص 3چرخ و 300 پرسنل در این طرح به کار مشغولند .
وی در ادامه تشریح کرد :برای فرهنگ سازی تفکیک زباله از مبداء کیسه های زرد ویژه پسماند خشک را بدون دریافت هزینه در سطح شهر در درب منازل در اختیار شهروندان قرار دادیم که بدین طریق و با مشارکت مردم که یکی از الزامات مدیریت شهری است روند بازیافت زباله ها تسریع خواهد شد . وی جمع آوری پسماندهای خشک را ساعت 17 روزهای فرد هر هفته اعلام کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.366 seconds.